شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

گیم پس آلتیمیت ایکس باکس

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تفاوت گیم پس آلتیمیت ایکس باکس و گیم پس pc


در این مطلب میخواهیم تفاوت گیم پس آلتیمت و گیم پس pc را برای شما توضیح بدیم و همچنین یک سایت معتبر برای خرید گیم پس را به شما معرفی کنیم.

گیم پس آلتیمیت چست؟

یک سیستم اشتراک گذاری است که شرکت ماکروسافت برای بازی های ایکس باکس ارائه میدهد تا شما بتوانید با پرداخت مبلغ کمی از بیشترین بازی های خفن ایکس باکس به صورت رایگان استفاده کنید.

برای اینکار باید حساب ماکروسافت خود را شارژ کنید بعد با اون شارژ گیم پس خود را فعال کنید.این سیستمبه صورت یک ماهه و همچنین سه ماهه ارائه میشود که سه ماهه بصرفه تر است.

گیم پس آلتیمیت بر روی چه سیستم های فعال میشود؟

شما میتوانید این سیستم را بر روی ایکس باکس و همچنین کامپیوتر و موبایل فعال کنید یعنی شما تنها با خرید یک اشتراک میتوانید از بازی های هر سه سیستم به صورت رایگان و حتی آنلاین استفاده کنید.

تفاوت گیم پس آلتیمیت و گیم پس pc چیست؟

گیم پس آلتیمیت بر روی همه سیستم ها قابل استفاده است اما برای pc تنها بر روی کامپیوتر قابل اجرا است در حالی که از لحاظ قیمت هیچ تفاوتی ندارند.پس همانطور که گفتم بهتر است از گیم پس آلتیمیت استفاده کنید.

برای خرید این اشتراک به سایت آرتان گیفت مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را برای شما فعال کنند و همچنین پشتیبانی آنلاین دارند و میتوانید تمام سوالات خود را از آن ها بپرسید.

لینک سایت آرتان گیفت https://artangift.ir/item/game-pass-ultimate-xbox/

1